Thursday, July 21, 2005

KKKarl Rove Caused All the Cancer

I searched twelve pages deep on Google and the only articles that I could find about KKKarl Rove that were not hate-filled Leftbat nut-screaming were Wikipedia and LaShawn Barber. No one on the Left can read, I am convinced. Read the Law, you damn Splodeydopes, y'all look insanely stupid on this one.

And I quote the damn Law: (4) The term "covert agent" means -

(A) a present or retired officer or employee of an intelligence agency or a present or retired member of the Armed Forces assigned to duty with an intelligence agency -
(i) whose identity as such an officer, employee, or member
is classified information, and
(ii)who is serving outside the United States or has within
the last five years served outside the United States (Plame
has been at a damn desk for nine friggin' years);
or

STRIKE ONE

(B) a United States citizen whose intelligence relationship to the United States is classified information, and -
(i) who resides and acts outside the United States as an
agent of, or informant or source of operational assistance
to, an intelligence agency (NOPE), or
(ii)who is at the time of the disclosure acting as an
agent of, or informant to, the foreign counterintelligence or
foreign counterterrorism components of the Federal Bureau of
Investigation (NOPE); or

STRIKE TWO

(C) an individual, other than a United States citizen (NOPE), whose past or present intelligence relationship to the United States is classified information and who is a present or former agent of, or a present or former informant or source of operational assistance to, an intelligence agency.

STRIKE THREE. SIT DOWN AND SHUT UP!

Go HERE if you want to dig your head outta your ass, Leftie. There is not a single court in the country other than the Ninth that would even touch this with a ten-foot-pole.

Now, will you try to find something else to whine, piss, and moan about? I have shown you the damn Law, will you finally admit that this is stupid? The grown-ups are getting tired of this.

UPDATE: Pam at BlogmeisterUSA actually addresses this in her rational, thoughtful way. Kudos, Pam.

UPDATE Part 2: Kos (The Premier Ding-Dong) has realized that KKKarl didn't break THIS particular Law, so they have now tried to find another. The new Law that KKKarl supposedly broke is Title 18, United States Code, Section 641.

Here's What it says:

Whoever embezzles, steals, purloins, or knowingly converts to his use or the use of another, or without authority, sells, conveys or disposes of any record, voucher, money, or thing of value of the United States or of any department or agency thereof, or any property made or being made under contract for the United States or any department or agency thereof; or

Whoever receives, conceals, or retains the same with intent to convert it to his use or gain, knowing it to have been embezzled, stolen, purloined or converted -Shall be fined under this title or imprisoned not more than ten years, or both; but if the value of such property does not exceed the sum of $1,000, he shall be fined under this title or imprisoned not more than one year, or both.

The word "value" means face, par, or market value, or cost price, either wholesale or retail, whichever is greater.


Yea, that sounds like IT must be investigated. What friggin' loons. Any Democrat that sits idly by and lets people on your side do this kinda crap should bury your face in shame. Keep at it and the Republicans might just have all the branches of government for an awfully long time.

Insanity: Doing the same things over and over again, but still expecting different results.

0 comments:

Post a Comment